Thursday 23 November 2017

Liteforex Faqu


Advertencia de alto riesgo Es posible que usted puede perder todo el dinero que deposita, y en algunas circunstancias puede incluso ser obligado a depositar sumas adicionales para cubrir pérdidas. Al realizar este tipo de operaciones de alto riesgo, usted reconoce que está negociando con su capital de riesgo disponible y cualquier pérdida que pueda incurrir no afectará negativamente a su estilo de vida. Grado de apalancamiento puede trabajar en su contra, así como para usted. Debe ser consciente de los riesgos de invertir en forex, futuros y opciones y estar dispuesto a aceptarlos para negociar en estos mercados. El comercio de divisas implica un riesgo sustancial de pérdida y no es adecuado para todos los inversores. Por favor, no negocie con dinero prestado o dinero que no puede permitirse perder. Este sitio web no es una solicitud ni una oferta para comprar o vender divisas, futuros u opciones. No se ha hecho ninguna representación de que cualquier cuenta tenga o sea probable obtener ganancias o pérdidas similares a las discutidas en este sitio web. Cualquier opinión, noticias, investigación, análisis, precios u otra información contenida en este sitio web se proporciona como comentario general del mercado y no constituye asesoramiento de inversión. Los propietarios de sitios web y sus afiliados no aceptarán ninguna responsabilidad por cualquier pérdida o daño, incluyendo, sin limitación alguna, cualquier pérdida de beneficio que pueda derivarse directa o indirectamente del uso o confianza en dicha información. Recuerde que el desempeño anterior de cualquier sistema o metodología comercial no es necesariamente indicativo de resultados futuros. El comercio de divisas, futuros de materias primas, opciones, metales preciosos y otros productos de venta libre o sin intercambio conlleva un alto nivel de riesgo y puede no ser adecuado para todos los inversores. Los contratos de metales preciosos no están sujetos a regulación bajo la Ley de Intercambio de Mercancías de los Estados Unidos. Rebajas de Forex Reembolsos de CashBackForex Forex Brokers de Forex Preguntas y respuestas técnicas Perfil de clientes (secure. liteforex /) es un área protegida del sitio LiteForexrsquos, que le permite llevar a cabo una variedad de operaciones no comerciales. Después de crear Clientrsquos Profile, puede abrir y cerrar sus cuentas de trading, depositar fondos o retirar fondos o realizar transferencias internas entre las cuentas. Además, utilizando Clientrsquos Profile, puede consultar su información personal, cambiar la contraseña, el nivel de apalancamiento, el estado de sus cuentas y llevar a cabo muchas otras operaciones no comerciales relacionadas con el control de cuentas y su información personal. Para crear Clientrsquos Profile, haga clic en el enlace secure. liteforex / profile / register. En la sección ldquoRegisterrdquo, donde se ingresará información en todos los campos, prestando atención a los consejos, que aparecerán en el lado derecho. Luego haga clic en ldquoContinuerdquo. Para iniciar sesión en el perfil, introduzca su dirección de correo electrónico y contraseña en la página de inicio de sesión: secure. liteforex / profile / login. Tan pronto como crea su Perfil, se le solicita que responda a preguntas secretas (Fecha de nacimiento, su nombre de soltera de Motherrsquos y la respuesta a una pregunta secreta seleccionada por usted). Sólo se utilizarán caracteres latinos. Estos datos secretos se requieren para proporcionar la seguridad de los datos del clientsrsquo y le recomendamos fuertemente para incorporar la información requerida después de la creación del perfil de Clientrsquos. La información secreta introducida por un Cliente en esta sección será requerida para cambiar o recuperar la contraseña, ordenar las tarjetas de pago y también en caso de cambio de información personal y otras operaciones con el perfil de Clientrsquos. De acuerdo con la política de nuestra Compañía, un Cliente solo puede tener un perfil. Sin embargo, cada Cliente tiene derecho a tener hasta diez cuentas comerciales activas en su perfil personal. El número de cuentas comerciales activas, permitidas para operar al mismo tiempo en el Perfil de un Cliente, puede ser aumentado a su solicitud a través del Departamento General de Consultas al Cliente. Para activar su dirección de correo electrónico, haga clic en el enlace ldquoActivaterdquo frente al icono ldquoEnvío de correo electrónico statusrdquo en la página de Clientrsquos Profile (secure. liteforex / profile). Después de eso recibirá una carta por correo electrónico, con un código de activación para su correo electrónico y deberá introducir este código en la página de apertura. Si no ha recibido un código de activación, póngase en contacto con nuestro Departamento General de Consultas de Clientes a través de LIVE CHAT u otros medios de comunicación. Para verificar su número de teléfono, ingrese a su Perfil de Clientrsquos y haga clic en el botón ldquoClientrsquos Profilerdquo. En la columna de la derecha, haga clic en el signo ldquoVerifyrdquo e ingrese los caracteres de la imagen. Si su número de teléfono ha sido identificado como móvil, se le enviará un SMS con un código. Necesitará indicar este código en un formulario especial para verificar su número. Si su número de teléfono ha sido identificado como línea fija, wersquoll le devolverá la llamada para verificar su número de teléfono. Si usted no ha recibido un código y nadie lo ha llamado durante un día hábil, comuníquese con nuestro Departamento de Consultas Generales a través de LIVE CHAT u otros medios de comunicación. Para actualizar la información sobre su número de teléfono, inicie sesión en Clientrsquos Profile y vaya a la sección ldquoClientrsquos Profilerdquo. En la columna de la derecha, haga clic en el icono que representa un lápiz, junto al número de teléfono, e ingrese un nuevo número de teléfono y, a continuación, haga clic en el icono con el símbolo de marca. Después de que usted confirmará los cambios, dando la respuesta a la pregunta secreta. Tenga en cuenta que un número de teléfono modificado requiere una nueva verificación. Para actualizar su dirección residencial, inicie sesión en el perfil de Clientrsquos y vaya a la pestaña ldquoClientrsquos Profilerdquo. En la columna de la izquierda, haga clic en el icono que representa un lápiz, junto a la dirección residencial, ingrese su nueva dirección y luego haga clic en el icono con el símbolo de marca. Después de eso, confirme los cambios respondiendo a la pregunta secreta. Tenga en cuenta que una dirección residencial modificada requiere una nueva verificación. Para la verificación completa del Perfil, primero debe llenar todos los campos de información (País, Región, Ciudad, código postal, dirección), proporcionando únicamente información fidedigna. Después de eso, cargue copias coloreadas de los documentos, confirmando su nombre y dirección. Para ello, deberá iniciar sesión en su perfil de Clientrsquos e ir a la sección ldquoClientrsquos Profilerdquo. En la columna de la derecha en el campo ldquoClients identity docsrdquo haga clic en ldquoView / Uploadrdquo y siga las indicaciones. Los documentos que confirmen la identidad serán expedidos por una agencia gubernamental legal y contendrán una foto del Cliente. Puede ser la primera página del pasaporte interno o internacional o una licencia de conducir. El documento tendrá una validez de al menos 6 meses a partir de la fecha de cumplimentación de la solicitud. Cada documento deberá especificar fechas de validez. El documento que confirma su dirección residencial puede ser la página de su pasaporte indicando la dirección residencial (en caso de que la primera página de su pasaporte se utilizara para confirmar la identidad, ambas páginas tendrán el número de serie). Una dirección residencial se puede confirmar con factura de servicios públicos que contiene el nombre completo y la dirección real. La factura no debe ser mayor de tres meses. Como prueba de domicilio, la Compañía también acepta facturas de organizaciones internacionalmente reconocidas, declaraciones juradas o extractos bancarios (no se aceptan facturas de teléfonos móviles). Los documentos cargados deberán estar coloreados, legibles y cargarse en formato jpg / jpeg. El tamaño del expediente no excederá de 1 b. El estado del perfil muestra el grado de verificación de este perfil. Aparece como una pestaña de color ldquoShow User Infordquo en cada página del perfil. El color verde significa verificación completa del perfil. Tenga en cuenta que la verificación del Perfil no es necesaria y necesaria sólo en circunstancias especiales: para realizar transferencias que involucren bancos o tarjetas bancarias para abrir una cuenta PAMM como Gerente para ordenar al servicio de VPS que utilice la función ldquoAuto-retiroquinta hasta dos veces a Día para la cantidad total de 100. Hay dos tipos de verificación: 1. ESTADO DEL PERFIL: BÁSICO Los depósitos y los retiros se pueden conducir solamente con los sistemas de pago, que no utilizan tarjetas de crédito. Las transferencias bancarias no están disponibles. Los retiros automáticos están disponibles en un modo limitado. Para levantar estas restricciones, deberá verificar su Perfil. 2. ESTADO DEL PERFIL: CONFIRMADO Usted no tiene ninguna restricción relacionada con los métodos de retiros o depósitos. Los retiros automáticos están disponibles. Para evitar retrasos en el procesamiento de transacciones, asegúrese de que su Perfil siempre contiene información actualizada y el sistema de pago seleccionado para retiros corresponde al método utilizado para los depósitos. Se abre una cuenta comercial en el Perfil de Clientrsquos. Si aún no has registrado tu perfil en el sitio liteforex. Por favor lleve a cabo los procedimientos de registro como se indica en la cláusula 1.2. Después de que usted será capaz de operar su cuenta comercial en plena capacidad. Puede abrir una cuenta de trading con la ayuda de la pestaña ldquoOpen new account. rdquo Allí puede elegir un tipo de plataforma, tipo de cuenta, moneda de cuenta y apalancamiento de crédito deseado. Puede encontrar los detalles de todas las cuentas comerciales en: liteforex / trading / account-types /. Si ha olvidado o desea cambiar su contraseña de acceso a Clientrsquos Profile, utilice la opción de recuperación de contraseña ubicada en la página de inicio de sesión del perfil del cliente (Contraseña olvidada). También puede comunicarse con el Departamento General de Consultas de Clientes solicitando que cambie su contraseña. Le pedirá que proporcione los datos de identificación requeridos. Se recomienda configurar una contraseña compleja utilizando letras, números y caracteres especiales. Los datos de su contraseña se mantendrán secretos y seguros. Con el fin de cambiar la contraseña de traderrsquos, ingrese al perfil de Clientrsquos, elija la pestaña ldquoTrading accountsrdquo y haga clic en el número de cuenta con la contraseña que va a cambiar. Después de eso, en la columna izquierda seleccione la opción ldquoChange passwordrdquo que se encuentra junto al campo ldquoTraderrsquos passwordrdquo. A continuación, indique la contraseña de su nuevo operador y confirme. Para cambiar el apalancamiento de crédito, inicie sesión en su Perfil de cliente y haga clic en la pestaña Contabilidad de cuentas de clientes y, a continuación, haga clic en el número de cuenta cuyo apalancamiento de crédito va a cambiar. En la columna de la izquierda, haga clic en el icono que representa un lápiz junto al tamaño de apalancamiento existente, presione el ícono de marcar y confirme los cambios dando la respuesta a la pregunta de seguridad. Para obtener un acceso al correo terminal a través de su perfil de cliente, seleccione la pestaña ldquoTrading accountsrdquo. A continuación, haga clic en el número de cuenta cuyo correo de terminal desea ver. Se abrirá la página Estadísticas de la cuenta y verá la pestaña ldquoMT4 Mailrdquo. Para anular la cuenta, ingrese a su Perfil de Cliente, haga clic en la pestaña "Cuenta de cuentas" y presione el botón de flecha que se encuentra en la columna que representa una llave en el lado opuesto al número de cuenta que va a anular. Después de eso, confirme los cambios dando la respuesta a la pregunta de seguridad. Tenga en cuenta que los bonos también se anulará, ya que los bonos se acumulan para un depósito determinado y estará sujeto a cancelación también. Para borrar la cuenta, ingrese en el perfil de Clientrsquos, haga clic en la pestaña ldquoTrading accountrdquo, presione el botón cruzado que se encuentra en la columna que representa la canasta opuesta al número de cuenta que va a eliminar. Después de eso, confirme los cambios respondiendo a la pregunta de seguridad. Tenga en cuenta que una cuenta comercial se puede eliminar no antes de un mes después de su apertura. Envíe una solicitud para recuperar datos de seguridad a clientsliteforex. En su carta, especifique la dirección de correo electrónico de su perfil, su nombre completo, fecha de nacimiento, número de teléfono, números de cuenta y sus contraseñas telefónicas. Adjunte una copia de su pasaporte que muestre su nombre y fecha de nacimiento. Para registrarse en programas de afiliados, use la pestaña ldquoAffiliate Programsrdquo en el Perfil de Clientrsquos. Después de eso, seleccione la pestaña ldquoInternet partnerrdquo. Si tiene alguna pregunta, póngase en contacto con nuestro Departamento para afiliados en partnerliteforex Skype: affiliateliteforex Si las operaciones de negociación no se han realizado en la cuenta de operaciones durante 3 meses y el saldo de la cuenta de operaciones es inferior a 1000 USD, la cuenta se archivará en Hacer espacio en el servidor comercial. Para restaurar tu cuenta de trading, la encontrarás en la tabla ldquoInformación sobre cuentas archivadas en la página de cuentas de Clientrsquos y haz clic en el icono ldquo - Restore accountrdquo. Tan pronto como dé la respuesta correcta a la pregunta de seguridad, su cuenta será recuperada. Con el fin de recargar la cuenta con la ayuda de su tarjeta de crédito, puede utilizar varios sistemas de pago intermediario. También puede depositar dinero en su cuenta a través de transferencia bancaria. Para seleccionar el método para completar su cuenta, presione el botón ldquoDepositrdquo en el perfil y elija la pestaña con la opción requerida. Tenga en cuenta que la transferencia bancaria sólo está disponible si su Perfil de Cliente tiene el estado Confirmado (véanse las cláusulas 1.9, 1.10). Por favor, tome nota de las reglas de Companyrsquos de depositar y retirar los fondos de una cuenta de trading. Estas normas están dirigidas a reducir exclusivamente los riesgos involucrados en estas operaciones ya proporcionar seguridad de los fondos. La retirada de los fondos sólo puede efectuarse con el mismo monedero y en la misma moneda, que se ha utilizado para el complemento. Esto significa que si usted recarga su cuenta, utilizando Webmoney, puede retirar dinero sólo con el mismo monedero Webmoney, que se ha utilizado para recargar. Si desea utilizar un sistema de pago diferente, la retirada sólo será posible si realiza un depósito con la ayuda de un nuevo bolso y podrá retirar el dinero a ambos bolsos proporcionalmente. Esta regla se rige por la política ALD. Tenga en cuenta también que las transacciones por menos de 1 USD no son aceptadas por nuestros operadores. Horario de trabajo del Departamento Financiero: de lunes a viernes de 9 a 21h (GMT2). Los fondos se depositan automáticamente a través del Perfil de Clientrsquos secure. liteforex /. Recuerde que los depósitos directos en nuestra cartera no son automáticos. Después de dicha transferencia, se pondrá en contacto con nuestro Departamento Financiero e informará sobre la transferencia. Puede llegar a ellos a través de ICQ o correo electrónico, utilizando el correo interno del terminal o chat en vivo. Usted proporcionará la siguiente información: la fecha y la hora aproximada de la transferencia el monto exacto del número de fondos de su monedero número de monedero al que ha transferido el número de fondos de la cuenta de negociación a la que los fondos serán transferidos. Tenga en cuenta que las transferencias del monedero al monedero no son automáticas y requieren más tiempo para el procesamiento. Por favor rellene sus cuentas a través de Clientrsquos Profile para evitar demoras. No hay límites. Sin embargo, se recomienda no depositar más de 3000 USD en las cuentas CENT. La cantidad que necesita para llevar a cabo operaciones comerciales de acuerdo con su estrategia de negociación se puede calcular mediante la calculadora Traderrsquos. Puede encontrar información más detallada sobre los tipos de cuentas en la página ldquoypes de cuentas comerciales rdquo. La Compañía LiteForex no cobra comisión por completar una cuenta comercial. Usted sólo paga la comisión a los sistemas de pago, que utiliza para recargar su cuenta comercial. Para encontrar un depósito perdido, debe ponerse en contacto con el Departamento Financiero de la manera más conveniente para usted y proporcionar la siguiente información: - Número de su cuenta de negociación - Número o ID del monedero en sistema de pago, que se ha utilizado para transferir Dinero - La cantidad de fondos transferidos - La fecha y hora exacta con la zona horaria - Número de transacción (si está disponible). Siempre que todas las cuentas pertenezcan a usted y se encuentren en el mismo perfil, la transferencia de dinero de una cuenta de trading a otra se puede realizar automáticamente en el perfil de Clientrsquos haciendo clic en el botón ldquoTransferrdquo. Este tipo de transacción puede ser realizada por los propios Clientes sin la ayuda del Departamento Financiero de la Compañía. El dinero se transfiere de una cuenta a otra instantáneamente. El número de transferencias internas está limitado a 50 operaciones al día. Puede retirar dinero de la cuenta de negociación en su perfil de cliente, haciendo clic en el botón rdquoWithdrawal rdquo y utilizando los mismos sistemas de pago que se han utilizado para completar la cuenta. Por favor, tome nota de la política de la empresa de AML (los fondos se pueden transferir a la misma bolsa y en la misma moneda, que se ha utilizado para el relleno). Por favor, preste atención al nivel de verificación requerido para los diferentes tipos de retiros. Hay varias razones por las que se ha cancelado su solicitud de retiro: - Se ha infringido la política de lavado de dinero - Se ha solicitado una retirada a través de un sistema de pago electrónico que difiere del sistema de pago que se ha utilizado para recargar - Recargar esta cuenta de comercio difiere de la bolsa a la que va a retirar dinero - La moneda de depósito es diferente de la moneda de retiro - Otra razón. Para averiguar la razón por la que se pondrá en contacto con el Departamento Financiero de la manera más conveniente para usted. Un código de protección es un código, que usted recibe por correo interno (correo terminal) en el curso del proceso de retiro por medio de Webmoney. Cuando se haya ejecutado la solicitud y se haya transferido dinero a su cartera, deberá finalizar la operación, ingresando el código de protección. Las solicitudes de retiro son procesadas manualmente por el Departamento Financiero durante sus horas de trabajo. De acuerdo con el Acuerdo de Oferta Pública, la transferencia se realiza según el orden de llegada en un día laborable a partir de la fecha de la solicitud. Por favor, preste atención al hecho de que si utiliza la transferencia bancaria, puede tardar hasta 5 días hábiles para procesar su transacción, dependiendo de la velocidad de operación de los senderrsquos y los bancos beneficiarios. Este tipo de servicio garantiza que algunas retiradas se manejen automáticamente, lo que permite reducir la lista de colas de solicitudes de retiro. Usted tiene derecho a realizar dos retiros instantáneos por día siempre que el monto de estas operaciones no exceda 100 y su estado de Profilersquos sea Confirmado. Si el estado de su Perfil es Básico, podrá realizar una retirada instantánea por día y el importe de su retiro no excederá de 50. Los términos y condiciones de este tipo de servicio se describen aquí. Servicio al Cliente y Servicios Financieros funcionan de lunes a viernes de 9:00 a 21:00 (GMT2) todos los días. El servicio de soporte técnico y el grupo de operaciones comerciales operan las 24 horas desde las 00:00, el lunes, hasta las 23:59, el viernes (hora del servidor, véase página 4.16). Las cotizaciones se emiten de acuerdo con el cronograma de cotizaciones de la siguiente manera: 24 horas a partir de 00:00:01 (según la hora de la terminal, véase p.4.16), Lunes, hasta el 23.59.59, viernes, con un intervalo de intervalo De 00.00.00, Sábado, a las 23:59:59, Domingo. CFDs se citan durante las sesiones. El horario de sesiones es de 16:30 a 23:30 (de acuerdo con el horario de la terminal, ver p.4.16), de lunes a viernes. Dado que las acciones son proporcionadas por la Bolsa de Nueva York, las cotizaciones se emiten durante las horas de trabajo de la bolsa. El horario de sesiones según el tiempo de la terminal está aquí. Todos los datos de contacto se indican en la página de contacto del Perfil de Clientrsquos. Sin embargo, la forma más conveniente de contactar con el experto de Companyrsquos es LIVE CHAT. Ya que todos los departamentos de la Compañía están representados allí en todo momento. También puede ponerse en contacto con nosotros por correo electrónico, teléfono, Skype o utilizando la opción ldquoCallbackrdquo. Puede encontrar el formulario de solicitud en liteforex / callback /. Llenarlo y enviar su solicitud a nuestro gerente, que le llamará en el momento especificado. El botón azul ldquoCall back, rdquo que se encuentra en la esquina derecha de cada página del sitio web tiene la misma función. Una contraseña de teléfono es una palabra fácilmente reconocible, que se utilizará para identificarle como el propietario de la cuenta cuando se comunica con los empleados de Companyrsquos. Cuando se abre una nueva cuenta, se genera automáticamente una contraseña de teléfono. Se recomienda utilizar la palabra o las figuras, que puede recordar fácilmente. Para ello, ingrese a su perfil de Clientrsquos, haga clic en la pestaña ldquoTrading accounts, rdquo después de que haga clic en el número de cuenta, cuya contraseña de teléfono que va a cambiar. En la columna de la izquierda, haga clic en el icono de lápiz junto a la contraseña del teléfono actual. Después de eso, confirme los cambios, respondiendo a la pregunta de seguridad. Información sobre todos los bonos y promociones ofrecidos por LiteForex Company está disponible en liteforex / promo / bonuses /. Por favor, utilice Live Chat o envíe su solicitud al departamento que trata de los programas de bonificación ndash bonusliteforex. La información sobre todos los concursos en poder de la Compañía LiteForex está disponible en liteforex / concursos /. El programa Pips Back se ha diseñado para rebajar un poco de propagación de cada operación cerrada. Los operadores que utilizan el programa Pips Back pueden obtener hasta 0,7 puntos reembolsados ​​por operación. La comisión del afiliado para el mismo comercio asciende a 0,7 puntos, lo que le permite usar el programa Pips Back para traer nuevas referencias. Más detalles sobre el programa se encuentran aquí. Dos condiciones son necesarias para ser un participante: únete al Club VIP de LiteForex (ver pág.6.2) y activa el código promocional PIPSBACK al hacer un depósito en tu cuenta. Las condiciones de trabajo bajo el programa Pips Back se especifican aquí. LitForex Company ofrece 5 tipos de cuentas de trading: cuentas de formación DEMO, cuentas CENT y cuentas CLASSIC con spread fijo, cuentas ECN con spread flotante y cuentas PAMM diseñadas para invertir y administrar fondos. Utilice el enlace liteforex / trading / account-types / para obtener más información sobre estos tipos de cuentas. Los diferentes tipos de cuentas comerciales corresponden a diferentes servidores, por lo que no se puede cambiar el tipo de cuenta. La única salida es abrir una nueva cuenta en un servidor diferente en su perfil de Clientrsquos. Puede transferir dinero a una nueva cuenta desde la antigua con la ayuda del botón Transferir en el perfil. Una cuenta de demostración es perfectamente adecuada para familiarizar a los clientes con el mercado Forex. Este tipo de cuenta no requiere la realización de depósitos, pero los beneficios obtenidos como resultado de operaciones comerciales no pueden ser retirados. Las condiciones de trabajo en las cuentas de demostración son similares a las condiciones de trabajo en las cuentas reales: el mismo procedimiento de transacciones, las mismas reglas de cotizaciones solicitantes, los mismos parámetros para la apertura de posiciones. Para abrir una cuenta de demostración, descargue el MetaTrader de terminal e instálelo. Después de eso, puede abrir una cuenta demo en el menú ldquoOpen New Accountrdquo. Si desea abrir una cuenta de demostración en el perfil de Clientrsquos, seleccione una cuenta de demostración en esta página. Si ha abierto su cuenta de demostración a través de su Perfil de Clientrsquos (la zona segura del sitio web de LiteForexrsquos), puede usar la opción de cambio de contraseña automática. Para cambiar la contraseña del traderrsquos, ingrese al perfil de Clientrsquos, haga clic en la pestaña ldquoTrading accountsrdquo y seleccione el número de cuenta cuya contraseña de traderrsquos desea cambiar. A continuación, elija la opción laquo Cambie el passwordraquo en la columna de la izquierda justo después del campo laquoTraderrsquos passwordraquo. Además, al abrir una nueva cuenta, siempre se envía una carta con el nombre de usuario y la contraseña de la cuenta al correo electrónico de clientrsquos. Si ha abierto su cuenta de demostración directamente a través del terminal de negociación, la carta que contiene los datos de registro no se pudo almacenar en su casilla de correo electrónico y, por lo tanto, tiene que abrir una nueva cuenta de demostración. Itrsquos imposible de recuperar o cambiar las contraseñas de las cuentas de demostración que no se abren a través de su Perfil de Clientrsquos. Para completar su cuenta demo abierta a través de Clientrsquos Profile, ingrese al perfil de Clientrsquos, haga clic en la pestaña ldquoTrading accountsrdquo y seleccione el número de la cuenta demo que desea rellenar. En la ventana que se abre, haga clic en el botón laquoDepositraquo, situado al pie de la tabla. No se puede completar una cuenta demo abierta directamente en el terminal comercial. En este caso es necesario abrir una nueva cuenta demo. Las cuentas en varias divisas permiten realizar depósitos en diferentes monedas simultáneamente. Puede ser rublos, francos suizos, euro o USD. ISLAMIC ACCOUNT es una cuenta que no cobra tarifas por llevar las posiciones abiertas al día siguiente. Este tipo de cuenta está destinado a aquellos clientes que no están autorizados a realizar operaciones monetarias que impliquen pagos de intereses debido a sus creencias religiosas. Otro nombre ampliamente difundido de este tipo de cuenta es la contabilidad libre de errores. Sí lo es. Nuestra empresa ofrece este servicio. Para ello, debe descargar un formulario de solicitud aquí. Lea atentamente las condiciones de servicio, imprima la solicitud y firme. A continuación, cargue una copia electrónica de la solicitud firmada en la sección correspondiente de su perfil de cliente. Para ello, deberá iniciar sesión en su perfil de Clientrsquos e ir a la sección ldquoClientrsquos Profilerdquo. En la columna de la derecha del campo ldquoClients identity docsrdquo, haga clic en ldquoView / Uploadrdquo y siga las indicaciones. Tenga en cuenta que su solicitud no garantiza que su cuenta será transferida a la categoría de cuenta islámica. La compañía proporciona acceso al servicio a su propia discreción. El apalancamiento de crédito es una relación entre el depósito y los fondos prestados asignados: 1: 100, 1: 200, 1: 500 y 1: 1000. Crédito de apalancamiento 1: 100 significa que usted tendrá en su cuenta de negociación una cantidad, que es 100 veces menor que la requerida para abrir una orden. Los siguientes tamaños de apalancamiento están disponibles para los clientes de LiteForexrsquos, dependiendo de sus tipos de cuenta: de 1: 1 a 1: 1000 en cuentas CENT de 1: 1 a 1: 500 en cuentas CLASSIC de 1: 1 a 1: 400 en cuentas ECN desde 1: 1 a 1: 200 en cuentas PAMM. Puede elegir el tamaño del apalancamiento cuando abra su cuenta de negociación. Más tarde, puede cambiarlo a través de su perfil mediante la opción correspondiente en la sección de revisión de la cuenta. Este procedimiento no requiere que cierre órdenes abiertas o pendientes. Sí, LiteForex Company proporciona el sistema de cuentas PAMM. Inversión de activos es una opción que le da la oportunidad de confiar sus fondos a un comerciante, que tiene experiencia exitosa de trabajo en el mercado de divisas y que puede multiplicar sus fondos. Un cliente puede crear un proyecto PAMM y actuar como Gerente o invertir dinero en proyectos existentes. En el sitio web de Companyrsquos en la sección PAMM en liteforex / asset-investment / usted puede revisar la lista de gerentes y elegir la que prefiera, conocer detalles de su trabajo, contactarlo si es necesario, discutir la estrategia e invertir sus fondos En el proyecto PAMM de este Gerente. Si tiene alguna pregunta sobre las cuentas de PAMM, puede aprender las FAQ relacionadas con este sistema en liteforex / asset-investment / pamm-faq /. O hacer preguntas en Live Chat. VPS (Virtual Private Server) es un servidor virtual dedicado, que funciona todo el día y mantiene una conexión permanente con Internet. Este servidor le da la oportunidad de no pasar todo su tiempo delante de la computadora y al mismo tiempo para controlar el trabajo de la plataforma de negociación. Debido al hecho de que VPS está funcionando sin parar, su terminal de comercio está siempre encendido. Los VPS de LiteForex sólo se pueden solicitar a través de Clientrsquos Profile (véase p.6.8). Tenga en cuenta que este servicio sólo está disponible si su estado de perfil es Confirmado. En su escritorio, haga clic en el botón Inicio, luego en lsquomstscrsquo y presione OK (o haga clic en el botón Start y seleccione la línea ldquoAll programsrdquo ldquoAccessoriesrdquo y ldquoConnect a desktoprdquo remoto). A continuación, ingrese la IP del servidor que ha recibido por Correo electrónico después de que su solicitud de VPS haya sido aprobada, y presione el botón ldquoConnectrdquo. En el formulario, que aparecerá, introduzca el nombre de usuario y la contraseña, que se recibirá por correo electrónico. Puede redirigir muchos dispositivos en su computadora (en otras palabras, puede continuar utilizando sus dispositivos, conectados a una PC local), incluyendo impresoras, unidades, algunos dispositivos USB y portapapeles. Abra Conexión a Escritorio remoto. Haga clic en Opciones ya continuación, pase a la pestaña ResourcesResources local. En el grupo Dispositivos y recursos locales, seleccione los dispositivos o recursos que desea redirigir. Para ver dispositivos adicionales o redirigir dispositivos Plug and Play o unidades y dispositivos que conecte posteriormente, haga clic en Más. Ponga una bandera al lado de cada dispositivo que desea redirigir. En su escritorio, haga clic en el botón Inicio, luego escriba lsquomstscrsquo y presione OK (o haga clic en el botón Inicio y seleccione la línea ldquoAll programsrdquo ldquoAccessoriesrdquo y ldquoConnect a desktoprdquo remoto). Haga clic en Opciones y luego en la pestaña Pantalla. En Configuración de pantalla, puede cambiar la pantalla Conexión a Escritorio remoto moviendo el control deslizante de Pequeño a Grande. Al mover el control deslizante completamente, la configuración de la pantalla se ajustará automáticamente a Pantalla completa. LiteForex no es una empresa educativa, sin embargo podemos recomendar cuatro maneras de encontrar literatura: 1) En librerías especializadas. 2) Una gran cantidad de literatura está disponible gratuitamente en Internet - sólo utilice cualquiera de los motores de búsqueda y encontrará muchos libros escritos por diferentes autores. 3) Hay algunos foros especiales dedicados al mercado de divisas, que también puede proporcionar información interesante y útil para usted. 4) En nuestro sitio web: liteforex / principiantes / puede encontrar información para principiantes. LiteForex-Demo: 78.140.167.193:552 ndash para cuentas demo LiteForex-Pamm: 78.140.167.193:556 - para cuentas NDD y PAMM. Actualmente se ofrecen tres tipos de terminal para el comercio tanto en demo como en cuentas reales: MetaTrader4 (MT4), MetaTrader5 (MT5) y WebTrader MT4. Además de un terminal básico para un ordenador personal basado en Windows, ofrecemos terminales para Android, iPhones e iPads. Puede descargar cualquier versión del terminal aquí. MetaTrader4 MultiTerminal está diseñado para gestionar varias cuentas comerciales que están en el mismo servidor comercial. Será útil para los comerciantes que trabajan con muchas cuentas al mismo tiempo. F1 ndash guía de usuario para el terminal F9 ndash nueva orden Ctrl T ndash abrir / cerrar ventana de terminal dentro de la ventana de Metatrader, Ctrl O ndash abrir una ventana de configuración de terminal, donde se pueden introducir los datos de autorización y establecer otras opciones del programa Ctrl N ndash abrir ventana de navegación, Ctrl Y ndash mostrar divisores de período en el gráfico, Ctrl L ndash mostrar el volumen en los gráficos. Puede encontrar la guía del usuario en el propio terminal. Presione F1 para revisarla inmediatamente después de iniciar el terminal. También podrá descargarlo, así como las guías de usuario a otros terminales desde el sitio del desarrollador en: metaquotes. net/. Se trata de un precio de compra y venta que puede ver cuando solicita abrir o cerrar una posición. La diferencia entre el precio Bid y Ask se denomina spread. Todos los gráficos de la terminal muestran el precio de la oferta. También puede establecer la función que permite la visualización de Ask precio también. Para hacer esto, presione F8 en la ventana del gráfico, donde en la pestaña ldquoGeneralrdquo debe marcar ldquoShow Ask Linerdquo. Las órdenes de compra se abren bajo el precio Pregunte y cierre bajo el precio Oferta. Las órdenes de venta se abren bajo la oferta de precio y cerraron bajo el precio Pregunte. Stop Loss se utiliza para minimizar las pérdidas si el precio de la garantía ha comenzado a moverse en una dirección no rentable. Si el precio de seguridad alcanza este nivel, la posición se cerrará automáticamente. Tales órdenes están siempre conectadas con una posición abierta o una orden pendiente. El terminal comprueba las posiciones largas con el precio de la oferta para cumplir con las disposiciones de este pedido (el pedido siempre se establece por debajo del precio de la oferta actual), y lo hace con Ask precio de las posiciones cortas (el pedido siempre se establece por encima del precio Ask actual). Take Profit order está destinado a obtener ganancias cuando el precio de la garantía ha alcanzado un cierto nivel. La ejecución de este pedido resulta en el cierre de la posición. Siempre está conectado con una posición abierta o una orden pendiente. La orden se puede solicitar solamente junto con un mercado o una orden pendiente. El terminal comprueba las posiciones largas con el precio de la Oferta para cumplir con las disposiciones de la orden (el pedido siempre se establece por encima del precio actual de la Oferta) y comprueba las posiciones cortas con el precio de Pago. Por ejemplo: Cuando abrimos una posición larga (orden de compra) la abrimos en el precio de Ask y la cerramos a precio de puja. En tales casos, la orden S / L puede ubicarse por debajo del precio de la Oferta, mientras que la T / P puede ubicarse por encima del precio de la Oferta. When we open a short position (Sell order) we open it at Bid price and close it at Ask price. In this case S/L order can be placed above the Ask price, while T/P can be placed below the Bid price. Let us suppose that we want to buy 1.0 lot on EUR/USD. We request a new order and see a quote Bid/Ask. We select the relevant currency pair and the number of lots, set S/L and T/P (if required) and click on Buy. We bought at Ask price 1.2453, respectively, Bid price at that moment was 1.2450 (spread is 3 pips). S/L can be placed below 1.2450. Letrsquos place it at 1.2400, which means that as soon as Bid reaches 1.2400, the position will be automatically closed with 53 pips loss. T/P can be placed above 1.2453. If we set it at 1.2500, it will mean that as soon as Bid reaches 1.2500, the position will be automatically closed with a profit of 47 pips. This question is often asked by beginners in relation to Sell positions. It happens because traders do not take spread into consideration. Sell order is opened at Bid price the chart shows this price as well. But order closes at Ask price, which is higher than Bid price by the size of spread. To enable displaying Ask price, press F8 on the chart window and in the tab ldquoGeneralrdquo tick the ldquoShow Ask linerdquo. These are orders which will trigger when the quote reaches the price, specified in the order. Limit orders (Buy Limit / Sell Limit) are executed only when the market is traded at the price specified in the order or at a higher price. Buy Limit is placed below the market price, while Sell Limit is placed above the market price. Stop orders (Buy Stop / Sell Stop) are executed only when the market is traded at the price specified in the order or at a lower price. Buy Stop is placed above the market price, while Sell Stop - below market price. For all currency pairs the price stated in the order shall differ from the current market price ldquoBidrdquo or ldquoAskrdquo at least by the size of spread for this pair depending on the direction of position. You cannot place pending order S/L or T/P closer to the current market price than itrsquos stated in the ldquoTrading instrumentsrdquo in ldquoStopampLimitrdquo column. ldquoVolumerdquo is a size of order, which is measured in ldquolotsrdquo. The size of the lot for each trading instrument is indicated in the section ldquoTrading instrumentsrdquo. The volume, which you are allowed to use when entering the market, can be calculated with the help of Traderrsquos calculator . If the button ldquoNew orderrdquo is not active, it means that you have connected to the account using investorrsquos password. In order to trade on the trading account, use traderrsquos password. The traderrsquos password is used to log in to the trading account and enables you to manage it. You can open, close or modify positions only if you use the traderrsquos password. The investorrsquos password is used to review the account. Therefore, you can log in to the trading account and view it, but cannot open, close or modify any positions. If the buttons ldquoSellrdquo and ldquoBuyrdquo are not active, it means that you indicated the wrong volume of the order. For ldquoCENTrdquo accounts the minimum volume is 0.1 lots and the maximum volume is 100 lots. For ldquoCLASSICrdquo accounts the minimum volume is 0.01 lots, while the maximum volume is 100 lots. See more details on the page ldquoAccount typesrdquo . 1) You may have used the wrong login. Note that only the digits of account number can be used as login. For example: if an account number is MT4-R-12345, the login will be 12345. 2) You have used the wrong password. Please check your password. If you have forgotten or lost the traderrsquos password, you can change it in the Clientrsquos Profile. See paragraph 1.12. 3) Probably, your trading account is archived as it has been inactive for three months. See paragraph 1.22. The reasons can be as follows: - You have used the wrong server to log in to the trading account. Please use the IP address instead of server. LiteForex-Demo: 78.140.167.193:552 ndash for demo accounts LiteForex-Pamm: 78.140.167.193:556 ndash for NDD and PAMM accounts. - You have no Internet connection - It is also possible that port 443 has been blocked in your network or access to Internet is provided through a proxy server. If you use a network of organization this also can be a reason. Ask your IT Manager about proxy server address and then include it in the settings of the terminal (in the menu ldquoToolsrdquo/rdquoOptionsrdquo/rdquoServerrdquo tick ldquoAllow proxy serverrdquo/ click proxy button/ register address, proxy server port, username and password). ndash A firewall (anti-virus software) blocks port 443. Windowsrsquo firewall is also a firewall. In this case it is necessary to include ldquoMetaTraderrdquo in the list of the allowed programs or open the 443 port. The ldquoMarket watchrdquo window shows the terminal time. Itrsquos impossible to change it. It corresponds to GMT3 in the period from the last Sunday in March till the last Sunday in October. For the rest of the time, it corresponds to GMT2. A message ldquoTrade stream busyrdquo appears in case of unsuccessful attempt to carry out a trading operation (for example: when you send a new trading order prior to getting results of the previous operation). It can happen because of temporary interruptions of connection with the trading server. In this case your new order will be queued in the clientrsquos terminal, and this message will appear when attempting to execute any operation. lsquo In order to clear the list of requests just restart the terminal rsquo. If the account history has disappeared, you shall do the following: 1. Check the system date for correctness. 2. Right-click on the tab ldquoAccount Historyrdquo and select ldquoAll historyrdquo. You can also select the history for any period you are interested in. You can calculate it with the help of the ldquotraderrsquos calculatorrdquo. The calculation formula is defined as follows: The cost of point in the currency of the deposit: (Cross-rate of the currency of the order to USD) (order volume in lots) 100000 (point) / (current rate), where the transaction currency is the first currency in the pair. For example: EURJPY162,30 EURUSD1,4344 The price of a point (EURJPY) 1.4344 1 100000 0.01 / 162.3 8.83 The cost of point for CFD: Volume (number of lots) contract size minimum value of the change of price The required margin amount can be calculated with the help of the ldquotraderrsquos calculator rdquo. The calculation formulas are as follows: Direct quote: MarginTransaction Volume x Lot size/Leverage x Opening price For example, Margin1x100000/200 500 (500 EUR) for 1 EURUSD lot with 1:200 leverage. If necessary, convert it into the account currency (for example, USD): 500 x 1.1300565 USD. Reverse quote: MarginTransaction Volume x Lot size/Leverage For example, Margin 1x100000/200 500 USD for 1 USDCAD lot with 1:200 leverage. Since the first currency in the pair is the USD, the margin is calculated in dollars. If necessary, convert it into the account currency (for example, EUR): 500/1.1202446.35 EUR. Cross rates: Margin Transaction volume x Lot size/Leverage x Current rate of the first currency in the currency pair to USD. For example, Margin 1x100000/200 500 GBP for 1 GBPJPY lot with 1:200 leverage. The margin value is always expressed in the base currency (stands first in a quote). If necessary, convert it into the account currency (for example, USD): 500x1.4400720 USD. Indexes: MarginTransaction volume x Lot size x Price x Margin/100 For example, as per specification, for 1 FTSE lot: lot size1, margin1.5, margin currencyGBP Margin 1 x 1 x 5570.90 x 1.5/100 83.56 GBP. If necessary, convert it into the account currency (for example, USD): 83.56 x 1.4444 120.68 USD. CFDs on shares MarginTransaction volume x Lot size x Price x Margin/100 Since Margin for all CFDs equals 5, the formula can be simplified: Margin Volume x Lot size x Price/20 Futures: MarginTransaction volume x Initial margin x Margin/100 The initial margin and margin are indicated in the specification of a financial tool within the trading terminal. How much commission is charged when opening a CFD trade The commission is calculated by use of the following formula: Commission (current share price) x (transaction volume) x 0.05. Carrying over a position to the next day is executed with the help of short operations Roll-over or Swap (Tom/Spot). The roll-over consists of two opposite positions for the same sum but different dates (Tom - tomorrow Spot - the second working day) and slightly different rates. The roll-over is an forced closure of the existing open position on a specific date and simultaneous opening of the same position on the next date at the price reflecting the difference in interest rates between the two currencies. Depending on the direction of a position (Sell or Buy) the Client receives or pays the sum for carrying over the position (from one tenth of the point up to several points). When transferring a position from Friday to Monday, the sum charged/paid is threefold. The payment itself is done in the night of Wednesday. Why does the Client pay or get money for carrying over a position The client pays or receives a payment for carrying over a position to the next day in case the client still has some open positions at the closing of the trading day. The difference between rates of the national central banks whose currencies the client is using plays an important role when exchanging currencies. This difference is built in to the swap points. If the Client has sold the currency at the higher interest rate, he will pay for a position transfer. If he has bought the currency at the higher interest rate, the broker will pay him for a position transfer. This payment charged or received for having transferred a position is called Swap. As long as you want, but you should keep in mind that if your position is still opened after 00:00 (the time of the terminal, see p.4.16) the fee (SWAP) will be paid or charged for each night while the position is kept opened. In the conventional sense, a long-term position is an order with an eye to get profit months or even years later. Medium-term transactions are the deals where profit is expected within weeks or more frequently, months. Short-term transactions are operations, which targets shall be reached in the nearest 1-3 weeks. This definition for the terms of the positions is accepted in banks and investment funds and is also used by analysts making forecasts. However, ordinary traders have different definition of long-term and short-term operations. Intraday transaction is a transaction conducted within a day trading in the few coming days is called short-term medium-term operations are executed in the next week or two and long-term transactions are operations of the next month or two. This definition is not accepted officially and is used by ordinary players at Forex . The Company has the right to compulsory close the clientrsquos positions without prior notice, if the current equity is less than 50 of the margin required to maintain opened positions (100 for ECN, PAMM accounts). If several positions have been opened, the Company has the right to close one or more of them, starting with the positions, which at the moment of closure have the highest losses. The current state of account is controlled by the server. As soon as margin level reaches the value of 20 or less (50 or less for ECN, PAMM accounts), the server activates compulsory closure of the position or all positions (Stop Out ). The Stop Out is executed at the current market price on the first-come first-served basis. If the margin requirement to maintain open positions is less than the amount of bonus funds, the Stop Out will occur as soon as the equity level reduces to the margin requirement level. If the margin requirement to maintain open positions is higher than or equal to the sum of bonus funds, the Stop Out will occur as soon as the equity level reaches the level of bonus funds, or as soon as the Margin Level reaches the value of 20 (50 for ECN, PAMM accounts). The current state of account is controlled by the server that generates an order to close positions compulsorily in case the Credit Stop Out occurs. The Credit Stop Out is executed at the current market price on the first-come first-served basis. Obviously there were not sufficient funds on the account to maintain the position opened. As soon as Margin level is equal to or less than 20, the server will close an order automatically. Compulsory closure of the position is accompanied by the stop outrdquo notice in the log file. Compulsory closure of the position in case of Credit Stop Out is accompanied by corresponding notice in the serverrsquos log file with the comment ldquocsordquo. In case of several opened positions, the position with the highest floating losses will be closed first. When you set the ldquotrailing stoprdquo (for example for X points), the following procedure takes place: The terminal waits until the position gains profit of X points (the amount specified in trailing stop). After that, the terminal sets ldquostop lossrdquo at a distance of X points from the current price (in our case, at the level of break-even). If we receive quotes when the distance between the current price and ldquostop-lossrdquo exceeds X points, the terminal will activate the command to change the Stop-Order for the distance of X points from the current price, i. e. stop-loss follows the current price at the distance of X points. Thereby, the ldquotrailing stoprdquo is the algorithm of controlling the ldquostop-lossrdquo order ndash ldquoprice movement towards profitrdquo. Attention The ldquotrailing stoprdquo is an internal function of the terminal, which operates only when your trading terminal is on and connected to our server through Internet. If you set the ldquotrailing stoprdquo and after that switch off your terminal, the value of the last stop loss will be valid for the server. Automatic reversal in MT4 is currently unavailable. However there are several ways to do it manually: 1. Open the opposite position and after that close the first one. 2. Open the opposite position with twice as much volume and then close them using the option ldquoMultiple Close Byrdquo. As a result, the ldquoreversal positionrdquo is left. In such way you donrsquot have to pay spread for both positions, which canrsquot be avoided if you use the advice stated in p.1. In order to reverse a position in MT5, you need to open an opposite position with twice as much volume: as a result, the reversal position will have the volume equal to the initial one. Please right-click on any instrument in the ldquoMarket watchrdquo window and select ldquoShow allrdquo or select ldquoSymbolsrdquo and after that indicate the trading instrument you are interested in. A maximum deviation is a value of accessible deviation of the price expressed in pips. By enabling the option ldquo Enable maximum deviation from quoted price rdquo a trader automatically consents to a new price when opening an order if the new price doesnrsquot exceed the predetermined deviation. This option is available for the Instant execution type accounts and will be much useful in the conditions of highly volatile market when prices change dramatically. During strong market fluctuations it can be difficult to open an order, and the option ldquo Enable maximum deviation from quoted price rdquo can help to save your time. Otherwise, in case a price changes fast when placing an order, the server will ask the trader to open a trade at a new price available for the moment. It will take up some time and can prevent the possibility of entering the market. In case of strong market movement or when a server is rebooted, it can be difficult to place an order, so not to waste your time you can use the function ldquoEnable maximum deviation from quoted pricerdquo. To do this in the window of the trading terminal where you place your order tick the function ldquoEnable maximum deviation from quoted price, rdquo and indicate the value of permissible deviation in points. Accordingly, if the price changes inside this range of 3 pips during the time of order opening, the order will be opened at a new price all the same. ldquoSupportrdquo and ldquoResistancerdquo are the concepts of technical analysis from the classic theory by J. Dow. Support level is the level below the current market price, which suggests that the price rate can reverse upward. Resistance level is above the current market price, suggesting that that price rate may go down. Profit of 100 points is often referred to as the ldquoFigurerdquo of profit. The figure of the price movement is the movement of price of 100 points. The round amount is also sometimes called ldquothe figurerdquo. For example: the expression ldquoEUR/USD is going through the 17th figurerdquo means that the rate went up above the level of 1.1700. Money management is the system incorporating certain rules in regard to admissible risks, as well as strict strategic framework for trading, such as: always consistent and unchanging tactics for placing orders, irrespective of time or conditions thorough fundamental and technical analysis and desire to find the best points for entering the market. Lately, this concept has become more general, and in the result of constant communication between traders at forums and seminars has lost its specificity however at the same time it has become widely spread and easier for understanding. Therefore, it is assumed that Money Management is a set of simple principles: to not risk more than one percent of the deposit at each deal the principle of not entering the market (which means that it is better to wait for the better conditions and avoid transactions in case of ambiguous situation) to place stop-losses at the distance of 40-60 points from the price level of the transaction to not chase instant profit of 20-30 points but concentrate on long-term and thus more profitable and less risky operations constantly follow fundamental and technical analyses, basing your trading strategies on these analyses. These are interests paid on surplus funds (annual interest). At the end of every day, at 23:59 (the time of the terminal, see p.4.16), the account status is checked and the amount of clientrsquos own funds, which is not involved in the trading process, is determined. The amount of the daily interest is calculated as follows: , daily (freemargin - credit)interestrate/100/360, where freemargin - credit ndash the amount of clientrsquos free funds at the time of calculation interest rate ndash stated interest rate 360 ndash number of days in the year. The interest calculation algorithm is designed by a software developer and cannot be adjusted. The value is calculated daily, stored and summed up automatically. On the last calendar day of the month interests are paid for the whole month with the help of just one balance operation and with the ldquoIRrdquo comment. Note: interest does not apply to Islamic (swap free) accounts. The accrual is made only in active accounts. If on the last calendar day of the month the account is archived, the payment of interest for the period when the account was active (daily interest paid in the current month) will not be made. The account is archived if it has not been active for 90 days on condition that the account balance is less than 1000 units of the account currency. If the balance is above this amount, the account will not be archived and the interest is paid in to the clientrsquos account. Online directory is at: docs. mql4/en. Specialized forum on language is at: forum. forexpeoples/. You can also find many advisors, indicators and scripts at: codebase. mql4/ . If you wish to earn with our company, you can choose one of the following types of partnership programs : All these programs provide different cooperation opportunities, thatrsquos why you will find for sure the one that suits you best. Depending on your experience, potential and the expected result, you can choose any program which fits you best. To become our partner, you need to sign in to your personal profile, click on the tab ldquoAffiliate programsrdquo and then click on the button ldquoAffiliate Panelrdquo on your left. To start your own campaign, you need to click on the button ldquoNew Campaignrdquo. Then click on ldquoPartnerrsquos programsrdquo in the menu on the left, choose one of the programs and follow the instructions. Besides, you can use the quick registration form on this page . You may join as many programs and create as many campaigns as you wish. A client who uses your affiliate link (clicks on it, copies it in the address bar of a browser or clicks on the advertizing banner with the embedded affiliate link) is navigated to our site, registers and becomes your referral. And you make profit from this. You can find it as soon as you have created an affiliate campaign in the affiliate panel. Visit the ldquoCampaignsrdquo section and choose the campaign whose link you wish to see ndash the link will be displayed at the bottom of the screen. They will be available to you in the ldquoPromo materialsrdquo section within the affiliate panel as soon as you have created a campaign. The amount of affiliate commission and the way it is paid depend on the program you have chosen. Please consult this page or the Affiliate Agreement for further information. On the main page of the affiliate panel or in the ldquoCampaignsrdquo tab. Affiliate commission can be withdrawn through any method displayed in the ldquoAffiliate programrdquo section. Withdrawal requests are processed in accordance with the companyrsquos regulations. Please, remember that withdrawal through bank transfer may be used solely in case the withdrawal amount exceeds 500 USD. No, you cant. An affiliate account is used only to receive commission. In order to conduct trading operations, you can open an additional trading account in your profile. ldquoAutoreferralrdquo means getting the commission from your own trading accounts. Neither a partner nor his relatives or any partnerrsquos affiliated entities may act as referral. Yes, you can review the list of referrals in the Affiliate Panel. The number of referrals is not limited: the more referrals you bring in, the more you will earn. Membership in the VIP-club from LiteForex is available to any client of LiteForex and provides access to additional services for free or in exchange for a special club currency called ldquoLPrdquo. You can register within your Client Profile. Should you not have a profile at liteforex. please create it. Then click on the ldquoVIP-club button, read the regulations, and accept the terms and conditions by clicking on ldquoAcceptrdquo. After becoming a member of the VIP-club and receiving a relevant club status, you will enjoy access to such services as VPS LiteForex Personal analyst SMS signals Advance payment Credits Reimbursement for deposit fees Please use the link to learn more about the advantages available to the members: liteforex/club/advantages/ . Your status in the VIP-club defines the level of your opportunities and the extent of the provided service package. The statuses are ranked in ascending order of importance: Bronze, Silver, Gold, Platinum, and Elite. The higher your status is, the more services you can enjoy. Just after you join the VIP-club, you are given the Bronze status. You can upgrade your status by increasing your deposit. The status will be upgraded on the next day after you make a relevant deposit. Please pay your attention to the fact that the status is valid for the period of up to 1 year, so you can benefit from all the advantages even if you have to withdraw a part of the deposit. LP points are a special VIP-club currency that can be used for purchasing services in the VIP-shop or exchanged for varied trading bonuses, Forex-related books and webinars, or real money. The number of LP points depends on the volume of conducted trades. The amount of LP points varies in proportion to your status in the VIP-club. When a client joins the club, he automatically gets the BRONZE status and the number of LP points is calculated according to current trading volumes (1Lp10). The higher your status is, the more LP points you get. Please follow the link liteforex/club/lp/ to calculate the number of LP points. A VIP-shop is a special secure area where you can activate free VIP services or exchange LP points for promo-codes in order to activate premium services. Please use the link for more information on the provided services: liteforex/club/vip-shop/ . The service ldquoAdvance paymentrdquo is available to those clients whose status is equal or superior to Gold. Please note that the service may be re-activated only if the total amount of the deposits made after the receipt of the previous advance payment is not lower than the amount of the advance payment and at least 3 calendar days passed after the previous activation. There are 2 ways to get or extend the VPS service: via your personal profile or via the VIP-shop. Also, please note that a complete verification of the profile is required for using this service. Buying or extending the service through your personal profile, you pay for it using money and you will be offered an additional week of use at no cost if you have ordered the service for the first time and paid for the first month. Thus, you will be able to use the VPS service for 5 weeks at the price of 4 weeks. To extend/order the service, make the following steps: log in to your Client Profile and click on the ldquoTradingrdquo button. Then, click on the ldquoVPS servicerdquo tab. To order a new VPS, use the button of the same name. To pay for the current VPS, click on ldquoExtendrdquo. Buying or extending the service through the VIP-shop, you pay for it by use of LP points and in this case you wonrsquot have an additional week of use. You will be able to use the VPS for 30 days. Upon the expiration of this period you can extend the service at your expense or decline it. The service is available at any level. Each pricing plan may be activated and used only once. To extend/order the service, use the following tabs: ldquoClientrsquos Profilerdquo, ldquoVIP Clubrdquo, ldquoVIP Shoprdquo. Then scroll the page down, choose your pricing plan and pay for the service using the necessary number of LP points. You will receive an email offering you to extend the service five days before its termination. To do so, you need to visit our site by clicking on the link from the letter and to choose the extension period. Otherwise, your VPS will be automatically deleted after the termination of the service. If you have any technical questions, please try reading the items of the section 3 first: liteforex/support/faq/ . 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For full information on our AML/KYC procedures What is the minimum for funding an account You can open an account and get started by funding it with as little as 100 How can I deposit funds to my trading account You are able to deposit funds using a number of easy methods including Bank transfer, credit/debit card, Skrill/Moneybookers, Neteller and Union Pay. For full information on funding methods, log in to liteforex-australia or visit our liteforex-australia/en/page/deposit. How can I withdraw funds from my trading account Withdrawals are processed usually within 24 hours. Funds are typically sent back to the original source, so if you deposit through Skrill, funds will go back to Skrill. To request a withdrawal, simply fill out our secure, online withdrawal form in Clients Cabinet and wersquoll get the funds back to you as soon as possible. For more information, liteforex-australia and click on Traders Cabinet Are there fees for withdrawling funds from my account We do not charge fees for withdrawing funds by bank wire transfer. However, please note that you will be liable for any fees charged by the banks involved in the transaction, including intermediaries. Withdrawals via credit card will attract a fee of 5. Can I have multiple accounts and transfer funds between accounts Yes, you can have multiple trading accounts. To request an additional account, log in to Traders Cabinet and log an additional account request. Once the account is setup you can quickly and easily transfer funds between accounts directly through Traders Cabinet via liteforex-australia What is Traders Cabinet and how do I use it Traders Cabinet is our secure client login area. Here you can deposit and withdraw funds, move money between accounts and change your leverage among other things. You can access it liteforex-australia and log in using your registered email address and password. Irsquom new to Forex ndash where should I start Every new trader is different, but we offer a range of education content including FX University, Free Trading Guides and Weekly Webinars. Visit our education section of the site for more information. How do I change my leverage You can change the leverage easily by logging into Traders Cabinet. After logging in go to the ldquoAccount informationrdquo under ldquoTrading Accountsrdquo and choose your preferred leverage ratio. How is the margin level percentage calculated Margin Level (Equity/Used Margin) x 100 Will I be sent a statement for my account MetaTrader 4 supports the sending of automated daily and monthly statements. These will be sent to your registered email automatically by the platform, if there has been activity during that period. You can generate statements on request through MT4. In MT4, please refer to the Account History tab, right click to define the period and then right click again to Save a Report or Save a Detailed Report. Do you have an affiliate program Yes, for more information on be a partner please click on the Affiliates Programe Tab via the home page How can I find out about establishing a partnership with you For more information on being a partner please click on the Affiliates Programe Tab via the home page When were you founded We are partner company and founded in 2005 Where are you located Traders Cabinet What is Traders Cabinet Traders Cabinet is the secure client area of LiteForex. It allows you to manage your trading accounts, access additional features available only to live account holders and deposit and withdraw funds to your accounts. How to I register to use LiteForex traders cabinet You can get access to the Traders Cabinet in a number of ways. If yoursquove signed up for a live or demo account, yoursquoll automatically get access. You can also sign up directly for a Traders Cabinet account by simply clicking lsquoOpen New Accountrsquo on the Traders Cabinet login page and fill out the form. How can I log in Go to Traders Cabinet via the homepage and enter your registered email address and password, and you can then log in to the portal. I have forgotten my password ndash what do I do At the login page click on lsquoForgot Username or Passwordrsquo and enter your registered email address. Yoursquoll then be sent instructions on how to retrieve your login details. Why canrsquot I see all the features of the Traders Cabinet Traders Cabinet has a number of features which may not be applicable to your account type. For example, if you only have a demo account yoursquoll not see information on depositing funds. Yoursquoll always see the features applicable to you. As your account type and status changes, your portal access will also evolve. What is My Profile My Profile is the area of the site that stores your personal information, such as your date of birth and contact information. This is automatically populated with information yoursquove provided when signing up for your account. Can I update My Profile Your ability to update your profile information depends on the status of your account. For example, if you have a live account already, you are not able to edit your address directly and must contact us. If you only have a demo account, you can easily update your details. Can I change my trading account password Yes, you can. Simply choose lsquoLive Accountsrsquo or lsquoDemo Accountsrsquo from the menu and within the list of your accounts, click the settings lsquogearrsquo icon next to the account number. Yoursquoll then need to enter the new password and confirm for the change to become active. Can I change my account currency You are not able to change the currency of your trading account through the portal. This is because you may have existing trading history which would become inaccurate after making such a change. You can easily apply for a new account and select your desired currency. How do I apply for a new live account If you want to sign up for a live account, or an additional live account, simply select lsquoOpen new accountrsquo from the lsquoTraders Cabinetrsquo menu. Yoursquoll then be taken to the applicable application form. Frequently asked MetaTrader 4 questions Is it possible to be logged in to several accounts at once Yes. Although you cannot be logged in to multiple accounts from one instance of MetaTrader 4, you can open several instances (separate MetaTrader 4 instances running at the same time on your computer) and log in to different accounts accordingly. Is it possible to access the same account from different computers Yes. As long as you have the correct login details, you can login to the platform from any computer, provided your connection settings are correct and the connection is not being blocked by a firewall or your ISP. Can I change the time zone on my platform No, you cannot change the time offset on the MetaTrader 4 platform. The platform time is GMT 2, although during US Daylight Savings Time the platform changes to GMT 3 to stay in line with the 5pm New York market close. Where can I view my trading history The trading history can be seen by clicking on the ldquoAccount Historyrdquo tab in the lsquoTerminalrsquo, at the lower part of your MetaTrader 4 platform. You can also modify your view timeframes and access reporting features by right clicking on any row in your account history view. Where do price quotes come from We have relationships with top tier liquidity providers who stream live tradable prices and market depth information to the platform. What happens to my open positions when I log out of MetaTrader 4 Open positions will not be closed until an existing stop loss, take profit or stop out level is reached. Existing limit orders will still be filled if the entry rate is met. Please note for Trailing Stop orders your MetaTrader 4 platform must be open and logged in. Can I Use robots in Metatrader 4 Yes. You can use any and all EAs (Expert Advisors) available by third party providers. ThinkForex does not restrict the use of any strategy or EA. Please note Thinkforex does not provide support for 3rd Party EAs. Can custom indicators be used in MetaTrader 4 Yes, you can use any custom indicators that are MQL compatible. Please note there may be times where a 3rd party indicator is not compatible with the ThinkForex MetaTrader 4 platform. This can occur as a result of coding issues on the side of the indicator creator. How many Expert Advisors and indicators can I run at one time There is no restriction to the number of EAs and indicators you can have running at any one time on MataTrader 4. That said, it is important to understand that MetaTrader 4 is a RAM sensitive program. Overloading your platform with a large number of EAs and indicators can reduce the performance and speed of your MT4 platform. Additionally EAs may have conflicting strategies and risk profiles and can comprise each other when attached to one single trading account. It is often best to split your EAs across multiple trading accounts and platforms. Forex Faq What is Forex Trading ldquoForexrdquo trading takes place in the foreign exchange market, which operates as the primary exchange mechanism for international business and trade. The Forex market provides a number of trading opportunities because of the sheer magnitude of daily transaction volume. Traders can enter Forex contracts in either Buy or Sell directions and the market is open 24 hours a day, 5.5 days a week. Traders can access increase leverage, or purchasing power, in an effort to speculate and profit from global currency flows and market volatility. The main advantages of Forex can be found within the global reach of the market. The Forex market is the largest, most liquid financial market in the world. With 24-hour trading, a decentralized structure, and low barriers to entry, the Forex market provides the access and opportunity sought by traders of all styles and levels. In the Forex market, traders hope to generate profits by speculating on the value of one currency compared to another. Currencies are always traded in pairs in many combinations offering opportunities to profit from exchange rates between various global currencies. Example Currency Pair The first currency list is the base currency. The second currency is called the quote or terms currency. The base currency is always worth one. The quoted price shows how much of the quote currency yoursquoll get for one unit of the base currency. So in this case, 1 EUR is worth approximately 1.30 USD. If yoursquove ever traveled to another country, you would have had to exchange your native currency for that of the country you were visiting. At that time, you probably realized that your one dollar was not exactly equal to one unit of the other countryrsquos currency: its value was either more or less. Exchanging currencies isnrsquot just for tourists. The constant movement in exchange rates provides many opportunities to trade. How does the forex market compare to other markets While the worldwide bond and stock markets have a daily volume in the billions of dollars, the Forex market has a daily volume of more than 4 trillion. Forex market participants include large banks, hedge funds, and other financial institutions, global corporations, and individual traders. The majority of Forex transactions are the result of currency conversions related to the day to day business of the world. The large daily volume of the Forex market provides endless trade opportunities and the ability for traders and to diversify into global currency markets. When can you trade in the forex market With stocks, bonds, and most other financial products that are traded on various global exchanges, you can only make trades during the exchangersquos business hours. Fortunately for Forex traders, currencies are free of this restriction and can be traded day or nightmdash24 hours a day, 5.5 days a week. With trading available 24/5.5, the Forex market provides traders from all over the world with the ability to trade around the clock delivering convenient trading with easy access. What currencies can you trade The Forex market offers a large selection of currency pairs to trade. Most new traders begin trading with one of the major currency pairs as they are the most heavily covered by analysts and have the most trading volume. The major currency pairs are EUR/USD (Euro vs. US Dollar), USD/JPY (US Dollar vs. Japanese Yen), GBP/USD (British Pound vs. US Dollar), and USD/CHF (US Dollar vs. Swiss Franc). While the majors are popular, there are a large number of additional pairs available for trading. What is a pip A pip is the smallest whole increment in any Forex pair. For pairs quoted in 5 decimal points, a pip increment is based on the fourth decimal. For pairs quoted in 3 decimal points, a pip increment is based on the second decimal. 5 Decimal - 0.00010 3 Decimal - 0.010. For example, a movement in EUR/USD from 1.30385 to 1.30395 is a 1 pip move. In USD/JPY, a movement from 79.293 to 79.283 is also a 1 pip move. The value of a pip is determined by the currency of your account and the pair you are trading. If the quote currency is the same as your account currency, then a 1 pip move equals 10 account currency units per 100,000 traded. What is a lot In Forex, a lot is a standard unit of measurement that equals 100,000 units worth of currency. Most brokers offer the ability to trade in Standard (100,000) lots, Mini (10,000) lots, and Micro (1,000) lots. For example, if you place a Standard lot trade, you are trading 100,000 worth of currency. What is margin The leverage of your account is the multiplier of your purchasing power that determines the amount of margin required for every trade. For example, if you have leverage of 400:1, you can control a large position (100,000) with a small amount of margin (250). What is margin call A margin call is the automatic closing of a position if the margin level of the position falls below the ThinkForex margin call level. For more information please review the ThinkForex margin policy. Frequently asked questions about Account opening How do I create a Live account Opening a live account is easy. Simply fill out the secure, online live account application form and then provide us with the requested ID to open an account. You will also need to submit some identification documents in order to complete your application, including: Proof ID, such as a passport or driverrsquos license Proof of Address (POA) like a bank statement or utility bill. Please ensure that the POA document clearly shows your name, date of issue and address. Unfortunately we cannot accept POA documents that are more than 3 months old. How do I create a demo account Opening a demo account is even easier. Simply go to our home page and fill in your personal details to generate the account log-in details. Please ensure you click on the drop down menu and select the platform you would like to trade with, even if you plan to use the MetaTrader4 Demo platform. What type of accounts do you offer at LiteForex Australia We offer 4 different ways to apply for an account at ThinkForex: Individual, Joint, Corporate, Superannuation. Each account type is outlined below: Individual ndash Applying for an Individual Account is simple and easy. Please complete the online application form and submit ID and Proof of Address documents. Joint ndash Joint account applications are much like individual accounts, but there are two applications whom must complete personal details and send through identification and proof of residence documents. Corporate - Applying for an Individual Account is simple and easy. Please complete the online application form and submit ID, Proof of Address and Corporate documents as indicated on the application. Trading Platforms Are there fees for using your platforms There are no setup or monthly subscription fees for using our platforms. What is the time zone of your platform Our server time for MT4 is GMT2 during European daylight savings (October to April) and GMT3 at other times. You can download indicators for MT4 which will indicate your local or preferred time on the charts as well as the server time. Can I trade on my mobile Yes, you can. MT4 account holders can download the iphone or Android app from the respective app stores. How can I locate my Expert Advisors and Custom Indicators Since the update to MetaTrader 4 builds 600 and above, the location of custom indicators and EAs has changed. You will now be able to find or save them as sub folders within the MQL4 folder MQL4/Experts or MQL4/Indicators. BinaryOptions Click on the Binary Options tab via the home page liteforex-australia and it will redirect you to a page that will have all the relevant information from the drop down menus at the top of the webpage

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