Thursday 9 November 2017

Jutawan Trader Forex


Jalan Jutawan Forex Sekarang saya lebih menggunakan teknik Precio Acción atau ada yang sebut sebagai desnudo de comercio. Saya kurang menggunakan indicador. Beberapa bukan ni saya banyak membaca tentang Alta probabilidad de acción precio de la formación. Pada saya teknik ini lebih tenteram dan mudah untuk difahamkan. Terutama bagi yang baru nak belajar tentante Forex, elok sangad belajar dan fahamkan Precio Acción ini. Sebab, dengannya baru kita betul2 faham sifat pergerakan Forex ini. Saya mula mengumpul formación2 yang Alta Probabilidad dan comercio menggunakannya. Nanti jika ada kelapangan masa, saya post tentang formación 2 ini Kalau pernah baca post saya pada feb 2013 (ye. Lama punya post tu kan ..), estrategia multi akaun ni saya pernah configuración, tapi tak pernah berjaya laksanakan. Akaun yang buat dulu pun de dah luput, tak boleh nak acceso dah. Tak Apalah. Kita buatlah yang baru Saya baru comienza semula projek ini pada hujung Mac. Pada 25 Mac saya memulakan depósito USD1000 ke akaun ibu. Sekarang ni, akaun ibu saya menggunakan corredores Forts. Fuertes de Kenapa - sebab IB día seorang kawan. Kalau ada apa2 hal corredor ni, dia akan bagitau saya dan cepat2 selamatkan duito dalam akaun itu. Kita tak tau corredor ni, kadang2 ada juga corredor yang ada masalah dan melenyapkan duit orang. Satu lagi, Forts ni ada programa afiliado yang bagus. Kita pun tak tau bila kita comercio de comercio, tiba2 akaun afiliado kita ada banyak baki. Saya buat auto afiliado je. Makna buat 2 akaun - akaun atas (atau akaun affilite) es un guna nama isteri. Di bawahnya, adalá akaun2 yang saya gunakan untuk de comercio. Cliente saya adalah saya sendiri. Huhuhu Alhamdulillah, sebelum masuk abril (sebelum GST..hehe) saya berjaya menggandakan akaun ibu ke USD2500. Retirar USD500 dan tinggalkan akaun ibu ni. Saya buat akaun Remitente yang pertama - dengan broker FBS. Kenapa FBS - sebab akaun ni spread memang kecik. Depo USD500 dan merempit la disitu. Tapi malangnya depositar ini tak berjaya capai sasaran. Selecciona el teléfono con la llamada USD800, akaun ini kaput. Maka saya berbalik ke akaun ibu saya. Comercio semilla de algodón USD2000 Tu, un poco de calcetín semillas sebanyak USD500. Alhamdulillah, en el casco antiguo de Jakarta en USD $ 2800. Jadi, retirar USD500 dan tinggalkan akaun ibu. Saya buka pula akaun Rempiente 2 - kali ni dengan broker UMOFX pula. Kenapa UMOFX dan tak sambung dengan FBS. Pertama - kerana saya kenal IB UMOFX ni dan rate depo dia yang paling rentah sekarang - masih en RM3.5. Yang kedua, di FBS saya guna akan 5 dígitos y agak confuso (selalunya saya guna 4 dígitos). Dan akaun Rempart 2 de UMOFX ni saya guna 4 dígitos. Tapi, risang jangan. Saya akan kembali de bangunkan akaun Rempuesta 1, bila saya y untuknya modal. Alhamdullah. Akaun Remick 2 saya dah berjaya paso completo 1 malam tadi. Akan comienza el paso 2, hari ni. Harap2 minggu depan paso completo 3. Akaun2 Reminente lain yang menanti modal. Remitido 3 - IKOFX, Rempart 4 - INSTA, Rempart 5 - Exness. Tengah considera MOCASZ. Se ha comprobado que el afiliado de la configuración de daha de Semua. Kenapa saya cerita detalles ni. El primer día de la fiesta de cumpleaños en el mundo. Ini adalah intento saya yang kedua estrategias estratégicas multi akaun. Diciembre de 2013 dicen la gagal, dan kembali belajar dan buat experimen teknik dengan modal kecil (USD10). Ahora estoy de vuelta. Espero que el kali ini boleh capai objetivo saya yang menjadi tajuk blog ini. Akaun Ibu. USD 2.000 - dah ada. En espera bila memerlukan. Strategi Rempit: Paso 1. 500 - gt 1,000 Paso 2. 1,000 - gt 2.000 Paso 3. 2.000 - gt 2.500 Rempit 1. Primer intento falló. 2º intento pendiente Remitente 2. Completar el paso 1. Saldo USD1,000. Ahora masuk paso 2. Rempit 3. espera modal Rempit 4. espera modal Rempit 5. espera modal. Alhamdulillah. Walaupun lama saya tak actualización blog ni. Tapi saya tak pernah berputus como dalam menjayakan matlamat menjadi Jutawan Forex. Setelah berkali-kali saya gagal dan bermacam-macam teknik telah saya cuba, mungkin dalam sebulan dua ini saya menemui teknik yang benar-benar serasi dengan saya. Memang tiada satu teknik yang perfecto, akan ada satu dua posición yang rugi, tapi secara keseluruhan saya beneficio. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Ini miembro kesan psikologi kepada saya. Saya nak cepat recuperar, masuk lagi mercado dengan tergesa-gesa, dengan margen yang lebih besar sebab nak cepat recuperar la pérdida. Namun akhirnya, akaun saya hangus. Itulah yang saya, lakukan, berulang-ulang, kali, sejak saya, mulakan, blog, ini. Sekarang, saya tela belajar daripada pengalaman pahit saya untuk membuat pengawalan akaun secara paksa. Saya mulakan dengan akaun ibu - saya mula dengan USD 1.000. Kemudian, saya berjaya menaikkan modales saya - melalui teknik dan signo yang sangrado terpilih dan berhati - kepada USD2500. Saya keluarkan USD500 antes de comprar. Akaun ibu saya biarkan bermodákan USD2000 dan saya tinggalkan. Seberapa boleh, saya tidak akan comercio akaun ibu saya. Ini adalah akaun garante saya ketika saya kehilangan semua modal. Cukuplah sekali ini saya deposito de la marca registrada. Selepas ini, harapan saya depósito di akaun-akaun Forex saya (ye. Memang akan ada byk akaun. Nanti saya cerita kenapa), adalah daripada penjanaan hasil trading saya. Apa pelan saya. Daripada akaun bermodalkan USD500 itu, saya akan comercio dengan lebih agresiv dan cuba menggandakan akaun sehingga 500. USD USD 2500. Biasanya saya buat objetivo dengan 3 paso. 500 - gt 1000. Kemudian 1000 - gt 2000. Kemudia 2000 - gt 2500. Bila dah capai objetivo, akan keluarkan USD500 dan buat akaun lain. Akaun berbaki USD2000 en el akan saya tinggalkan sementara saya desarrollar akaun baru dengan modal USD500 tadi. Berapa lama saya boleh capai 500 tu. Berdasarkan beberapa ensayo saya menggunakan akaun céntimo dengan modal USD10. Saya boleh capai alias jadi USD50 dalam masa kurang 2 minggu. Ada juga dalam intento tersebut akaun saya hangus. Tapi saya generan semula modales USD10 a partir de USD50 yang terhasil, dan akaun baru yang lain. Saya merasakan, jika saya berjaya dengan modales USD10, apakah bezanya dengan modal USD500. Yang penting modal compuesto mestilah berdasarkan jumlah yang sama. Contohnya, jika pada akaun centavos USD10, setiap la posición dice akan masuk dengan 0.02 porción (iaitu USD0.20 bagi satu pergerakan pip). Maka, pada akaun USD500 saya akan masuk dengan 0.1 lote (iaitu USD1 bagi satu pergerakan pip). Paso 1. dapatkan 500 pip dengan 0.1 lote setiap posición supaya akaun saya berkembang kepada USD1000 Paso 2. dapatkan 500 pip dengan 0.2 porción setiap posición supaya akaun saya berkembang kepada USD2000 Paso 3. dapatkan 125 pip dengan 0.4 lote setiap posición supaya akaun saya berkembang kepada USD2500 Jika berjaya, retirar USD500 por el precio de la compra. Repita el paso 1.PRAKTEK amp LIVE Cosasa kelas dengan en vivo de comercio de pescado y mariscos en el comercio y el comercio de bienes raíces yang real, diberikan analisa serta strategi oleh pakar comerciante untuk memperoleh beneficio yang maksimal. Servicios Kelas en línea Seminario de comercio Konsultasi tatap muka Praktek en vivo de comercio Buku Trading Jutawanforex Analisa harian difacebook Kopi darat Perteneño maestro comerciante Psikologi comercio Scalping tehnik Consejos harian difacebook Grup WhatsApp Comercio para vivir Seminario Comercio para vivir berjalan sukses dan ramai diikuti peminat yang ingin memperdalam pengetahuan dibidang tradingSlideshare Utiliza cookies para mejorar la funcionalidad y el rendimiento, y para proporcionarle publicidad relevante. Si sigues viendo el sitio, aceptas el uso de cookies en este sitio web. Consulte nuestro Acuerdo de usuario y Política de privacidad. Slideshare utiliza cookies para mejorar la funcionalidad y el rendimiento, y para proporcionarle publicidad relevante. Si sigues viendo el sitio, aceptas el uso de cookies en este sitio web. Consulte nuestra Política de privacidad y el Contrato de usuario para obtener más detalles. Explora todos sus temas favoritos en la aplicación SlideShare SlideShare Descargar la aplicación para guardar para más adelante incluso sin conexión Continuar el sitio móvil Subir Login Regístrese Doble toque para alejar Rahsia jutawan divisas terbongkar Comparte este SlideShare LinkedIn Corporation copiar 2016

No comments:

Post a Comment